Mice are the new black

7/05/2009 04:32:00 em jojo 1 Comments

 
När min mamma kikade runt på mina länkade bloggar fastnade hon för Fröken Elsas fantastiska möss och sa att en sån ville hon ha! Så det ska ärligt erkännas att den här lilla kotten inte bara är inspirerad av hennes möss, utan faktiskt så gott som ett försök till en kopia... Men mönstret har jag iallafall knåpat ihop själv. Jag kommer ju inte att sälja några möss, så då kan väl ett par förfalskningar få hänga med. Fast jag får nog göra en ny till mamma, den här har jag förälskat mig i och är ett bra sällskap för dagar som är lite mindre roliga. Nu ska jag fortsätta med lite produktiv virkning, halsband, örhängen und so weiter. Ha en skön söndagskväll.

1 kommentarer:

Antje sa...

Vill haaaaa - vilken sötnos!
Men bara i virkad form, de andra får hålla till i skogen å inte i stugan för då får de smaka på fällan...
Det kallas för inspiration då man hittar sån't man gillar.