Till topps!

8/04/2009 09:17:00 em jojo 3 Comments

 
Min senaste skallra har jag gett bort till en av mina bästa vänner. Om en månad kommer det nämligen att dyka upp en ny liten tjej eller kille och det är klart att man måste ha en giraff då. I morgon bitti åker jag på en minisemester till Trondheim, tänkte strosa, titta på pyssel och inte handla så mycket... När jag kommer hem på torsdag kväll drar jag vinnaren i min utlottning. Så fram till dess kan man vara med. Nu ska jag packa resepysselpåsen.

3 kommentarer:

MADE BY K sa...

Men gud vilken sötnos:)...jag tror det är bland de gulligaste lilla virkade djur jag någonsin sett..woow...man skulle nästan kunna tro att han lagt alla gröna aliensägg i mitt växthus:)

Emilia sa...

Skallrornas mästare (söt giraff)!

Virkmönster till kruka/ljusstake:
*1fm & 1st i samma fm, hoppa över 1fm*

Jätte söt liten giraff! När jag virkar så skriver jag ner eftersom, blir en himla massa kladd eftersom man ändrar mycket som du säger, men det är ju lätt att renskriva på datorn, skulle vara roligt att få ett av dina mönster :)