5000...

9/16/2009 08:25:00 em jojo 5 Comments

 
... besökare sedan jag lade in en besöksräknare. Det är ju sanslöst! Tack så mycket till alla som tittar in, vare sig ni lämnar en kommentar eller inte. Självklart känns det roligt att dela pyssel, tankar och idéer med så många! Jag får så mycket inspiration av att titta in på andras bloggar, och hoppas ju såklart att detsamma gäller för det jag gör. Är stum av förundran över att så många hittar hit, men det är verkligen roligt! Och välkommet! 
Idag får man hålla tillgodo med en bild på en gammal, vacker dörr från gårdagens utflykt, för nu är verkligen hösten här. Jag skulle bara fixa det sista på mina senast virkverk och sen fota, men när jag var klar var det ju redan mörkt ute, och bilder inomhus på kvällen blir inte alls roliga.(Inte heller pannlampa utomhus blev bra, här testas alla varianter). Så det får bli morgondagens inlägg då. Med foton i dagsljus. 
Tack igen och trevlig fortsättning på kvällen.

5 kommentarer:

svartanova sa...

Grattis och tack för all inspiration!

Kram!

Sunna sa...

Grattis till så många besök, men du är en trevlig inspirationskälla och då får man besök

Har man en fin blogg fár man mánga besök!

Det är verkligen himla dumt att det ska bli mörkt på kvällen. Jag brukar ha samma problem. Tänkte att jag kunde gå upp lite tidigare på morgonen och hinna fota. Meeen, det funkar ju inte. :-)

Visst är det härligt med alla andras fina bloggar. Jag själv är väldigt lycklig över att ha hittat din blogg, tack vare Under Solen! Du verkar ha en pysselenergi utan dess like och det ska bli spännande att se vad det är för nypysslade saker som är på gång...

carina sa...

ÅÅh vad mysig blogg jag blir ju virkligen virksugen, var till Kilafors garntjänst igår och handlade garn. En fråga jag är såå sugen på att virka såna små skor som du har gjort. Men hittar inte adressen till mini, mini ?? var kan jag hitta det mönstert ?