Småvirkat

9/01/2009 06:23:00 em jojo 7 Comments

 
Idag börjar ju hösten lite sådär officiellt (även om det var väldigt varmt och skönt under dagen), och vad passar då bättre än att sätta igång och pyssla med yllegarn? Mina virkade muddar har fått knappar från återbrukslådan och några fler mössor har det blivit. Jag ska försöka skriva ner mönstret till muddarna snart, så att fler slipper frysa om handlederna under hösten. Nu ska jag däremot iväg på gymmet, har ett pass att hålla i. Mina ben önskar att de kunde få stanna hemma, träningsvärken sitter i...

7 kommentarer:

Susanne sa...

Muddarna är UNDERBARA!!! Såna vill jag ju naturligtvis ha 500 par av. Ja, Du läste rätt, FEMHUNDRA PAR vill jag ha! SÅÅÅ fina!

:-)

Emilia sa...

Fin virkning - cool "badmössa"!

VvW Design sa...

Jättefina muddar!!!
KRAM

Anonym sa...

Du är så produktiv babe! Jag får lite smått panik... :) /malla

svartanova sa...

Oj, vad du har virkat! Vilka supercoola muddar! De finaste handledsvärmare jag någonsin sett!

Kram, A

Pom A sa...

Inspiration! vilka härliga muddar!!
Höll på med stickade muddar förra veckan. så nu blir det nog lite virkat denna vecka.

ÄNGLASTINA sa...

Hej, kul att du tittade in hos mej.Dina muddar är jättefina, ska prova på,tar säkert av restgarnerna man har liggande.