Dagens mössa

10/05/2009 06:48:00 em jojo 7 Comments

 
Japp, det har blivit en mössa till. Blomman till den här svarta tycker jag mycket om. Några har frågat om mönstret till min rosa mössa, så jag ska skriva ner det så snart som möjligt. Måste virka en till bara. Just nu håller jag på med ett syprojekt, som bara är till mig själv! Ett väldigt ekonomiskt och miljövänligt projekt. Visar i morgon om jag har hunnit klart. Är så inne i det så jag har glömt bort att äta. Det händer ganska ofta när jag sätter igång. Men nu blir det en liten paus för att äta och  fundera på hur jag ska gå vidare.
I morgon är det dags att vara syfröken igen. Känns knappt som jobb.

7 kommentarer:

Jullan sa...

Vad duktig du är!! Den här är ju också jättesöt!!!!
Virkar du i Eskimo? Jag är sugen på att virka mig en brun som passar till min kappa. Letade runt på garnstudios sida, men ingen lika fin som din...

Hulda sa...

Jaaa! vad glad jag blir om du vill skriva ner mönstret! Mössan är ju sååååååå snygg!

svartanova sa...

Wow! Du kan verkligen det här. Mössorna blir helt fantastiskt snygga!

Ha det så kul som textilfröken! :)

Kram, A

MADE BY K sa...

Vilka fina mössor!! Man blir verkligen lite avundsjuk på ditt jobb:)

Anonym sa...

Jättesnygga mössor! Skulle gärna ta del av ditt mönster!

Skitsnygg är rätt ord :D

Ser fram emot mönstret!

Sunna sa...

De är verkligen snygga