Man ska ta tillvara på allt...

10/30/2009 10:07:00 fm jojo 3 Comments

 
... så därför har jag gjort armband/armringar av papprullarna som en del garn är nystat runt. Klädde in dem med tyg först och sen har jag lindat garn och pärlor runt, runt. Tyvärr är en del lite för stora att ha som armband, så jag tänkte skapa ett nytt mode med armringar, som ska sitta lite högre upp... Det är snyggt. Har fyra till som väntar på att bli klara, men de får vänta ett tag för nu åker jag upp till stugan över helgen. Kanske samlas hela familjen den här helgen, det blir mysigt. På söndag kväll drar jag vinnaren i utlottningen, så passa på att vara med till dess!
Ha nu en skön allhelgonahelg.

3 kommentarer:

svartanova sa...

Coolt. Som af Ugglas, hon har ju alltid armringar. :)

Trevlig Alla helgons till er också!

Assi sa...

Vilken rolig idee!
Assi

LADY JEN sa...

Vad häftiga!! Håller med dig om att man skall spara på allt, kan ju vara bra att ha någon gång... vilket min man kan störa sig på ibland :)