Partypysslat

4/17/2010 02:05:00 em jojo 2 Comments

Att stänga på fritids har sina fördelar. Varje fredag jobbar jag extra på fritids, och den här veckan var det min tur att stänga. Med få barn och innesittarväder blev det pärlplattor och armbandstillverkning. Barnen var jätteduktiga. Hade ingen kamera med mig, annars så hade jag visat upp deras alster. När jag pysslade med mitt armband fick jag en idé och resultatet ses här ovanför. En barnklocka slaktades (nä, jag snodde inte någon av barnens!) och nu har jag en piffig discoklocka! Ska nog fila vidare på den här idén och göra fler tror jag. Synd att jag är så dålig på att använda klockor bara. Men man kan ju ändra sig... Om inte annat så är det ju en fiffig presentidé.

2 kommentarer:

Lilla M. sa...

Superbra idé, den snor jag rakt av för att snygga till min "jobbklocka" Jobbar på förskola, så det kommer att passa kanonbra, det kommer att ge barnen en massa nya ideér skulle jag tro!

Emilia sa...

Vilken smart idé!