Snabba ryck!

4/08/2010 06:11:00 em jojo 0 Comments

I dag var jag in till Poppel och lämnade in några fler skallror till försäljning. Alldeles nyss fick jag reda på att bara tio minuter efter det att jag hade lämnat butiken såldes en skallra. Det är ju roligt. Ännu roligare var att det var det var "hundfåret" eller "fårhunden" som såldes. Vi hade nämligen lite svårt att komma överens om vad det föreställde. Skulle vara spännande att veta vad kunden ansåg...
Jag har förstått att det är lite svårt att hitta länkar i mina inlägg, de syns lite dåligt. Har försökt att fixa det lite tydligare, men då blir det bara fult... Jag brukar ofta länka till tidigare inlägg, mönster osv. Självklart länkar jag alltid när jag har blivit inspirerad av någon blogg, och alltid när jag har stickat, virkat eller pysslat utifrån ett mönster som är någon annans. Det hör väl till allmänt blogghyfs tycker jag. Lättast att hitta länkarna är att dra pekaren över texten så märks det när det kommer en länk. Som till Poppel till exempel. Hälsa på i deras blogg vetja!
Jag köpte mer garn idag förresten. Skulle ju inte....

0 kommentarer: