På gång
- Vantar
- Sockar
- Kudde
- Sjalar
Pyssliga bloggar
-
Brodera Fjällräven Kånken5 månader sedan
-
Livet liksom11 månader sedan
-
Sanna cardigan1 år sedan
-
Tjugofyra1 år sedan
-
-
Visser8 år sedan
-
Lucka 138 år sedan
-
-
Boksnok.9 år sedan
-
litet ylle10 år sedan
-
Tid som gått, tid som är kvar10 år sedan
-
Öppet magasin!11 år sedan
-
Älska balkonghäng11 år sedan
-
Nämen hörni...11 år sedan
-
snipp snapp slut så var den här sagan slut.11 år sedan
-
Indisk gryta a la Nette11 år sedan
-
Hej!11 år sedan
-
Jag är i flyttar tagen11 år sedan
-
Hej då Bohus Stickning.12 år sedan
-
Nu...13 år sedan
-
Randig halsduk13 år sedan
-
Berlin och dagboken13 år sedan
-
-
DET VAR ROLIGT......13 år sedan
-
Mönster på påskfigur14 år sedan
-
-
Blomstergirlang15 år sedan
-
-
Arkiv
Popular Posts
Translate


10 kommentarer:
Ja det känns underbart att få examensbeviset efter allt slit! Grattis och bra jobbat!
Grattis!!!
härligt, grattis!
Stort grattis till din examen!!
Gratulerar!!!!!
Ååå, så roligt!!
Grattis från mig och lycka till i fortsättningen :)
Grattis! :) Det måste kännas skönt att få se det på pränt efter allt slit, på riktigt liksom!
grattis!!!
Grattis, grattis! Tar själv lärarexamen julen -10 så jag förstår att det måste vara skönt, jag längtar...:)
Stort grattis och hoppas du hittar drömjobbet
Skicka en kommentar