Makalös!

5/31/2010 09:55:00 em jojo 1 Comments

Nä, inte är det jag som har gjort den här underbara barnkappan... Men jag önskar att det var jag. Det är som på en helt annan nivå.
Det är nämligen så att en av mina härliga vänner varit lite hemlig på senaste tiden, och häromdagen fick vi äntligen veta varför. Hon har börjat tillverka makalösa saker och säljer nu på Signerat.se. Känner jag henne rätt så kommer det snart att komma massa fler fantastiska grejer. Så länge kan man ju titta in på hennes nystartade blogg. Den hittar du om du klickar här. Lovely!
Träningshelgen var helt underbar! Massa inspiration och träningsglädje kommer jag hem med, tillsammans med en mängd träningsvärk.... Nu känns det gott att sitta i soffan och sticka.

1 kommentarer:

Jo sa...

Oj, vilket litet mästerverk! :)