Fruktigt

8/01/2010 04:21:00 em jojo 0 Comments



Nu är veckans alla festiviteter avklarade. Det har varit en fartfylld och rolig vecka. Idag gör jag inte mycket, men blev så sugen på att virka monster när jag tittade in hos Virkverket. Mitt blev tydligen ett päron med oanat innehåll... 

Idag är det dessutom 1:a augusti, och en helt ovetenskaplig lottning har skett genom att jag bad en vän (som inte har någon aning om min utlottning) att nämna ett nummer mellan 1 och 48. Då numret blev 14 är det bara till att gratulera Anna, som nu får ta och mejla sin adress till jvdmaaten(at)gmail.com så kommer det snart ett paket på posten. Jag hoppas vinsten kan pigga upp lite, Anna har nämligen pysselstopp på grund av en ond handled. Huvva, vad trist att inte kunna stöka på. Tack till alla ni andra som har varit med, nu har jag hittat några bloggar till som är värda besök. Njut av söndagen!

0 kommentarer: