Gran

11/18/2010 06:41:00 em jojo 5 Comments



Oj, det känns att det var länge sedan jag virkade. Blev snabbt trött i händerna. Och jag hade nästan glömt bort hur roligt det är att skapa och hitta på nya saker med garn och virknål. Jag har nämligen äntligen hittat några fler kattbjällror och tänker mig att jag ska hinna göra några "juliga" skallror framöver. Tänk om jag nu kunde få för mig att skriva ner mönster allt eftersom. Det skulle onekligen underlätta ifall jag vill göra en hel skog eller kanske en hel tomtearmé...

5 kommentarer:

Vilken fin gran! Dina virkalster är verkligen helt underbara. /Maria

Superfin gran :-)!! Ser fram emot att få se din tomtearmé ;-)!

Susanne sa...

Idag har jag Din babushka runt halsen. Den helt fantastiska som Du har virkat. TRE personer har gett mig beröm för den. Och detta bara idag. Och då är klockan bara 13:08. :-)

Den senaste som berömde frågade om jag hade gjort den själv. (Vilket i sig var en fantastisk komplimang) När jag sa att jag tyvärr inte gjort den men gärna skulle vilja kunna säga att jag hade det, så sa hon "Men det är märkvärdigt nog att ha fått en sån av någon".

Ja verkligen. Otroligt märkvärdigt.

TACK!

Igen.

catja sa...

Du gör så fina saker. Säljer du?
Jättesugen på en av dina tunnare grå sjalar med spets. Samt ett babusjkahalsband...

hotmail: salukimatte

Jo sa...

Vilken söt liten gran! Du är flink, du!