Kvack, kvack.

1/20/2011 10:59:00 em jojo 1 Comments



Skulle skaffa barn pronto, om jag bara fick en sån här i present! Jaha, är det bäbisen som får den? Inte jag? Då väntar jag kanske ett tag med barnaskaffandet (dessutom har jag förstått att det oftast krävs två personer för att fixa till den grejen)... Fina, fina vännen är ju rätt fingerfärdig. Tyckte att den behövde visas upp här med. Vill man titta på fler av hennes fina alster så kika in hos Sn.art by Sofie. Shoppa kan man också göra, från hennes Etsy-shop. (Själv fyller jag  år om några månader, det vet du väl darling).... 

Men innan du tittar in hos fina vännen vill jag passa på att påminna om min utlottning! På söndag drar jag en vinnare. Lämna en kommentar vetja. I morgon drar jag till flådigt fjäll för trevligheter, så det blir en pyssellös men inte syssellös helg. So long.

1 kommentarer:

designofluna sa...

Men en sån gullig groda! Jag vill oxå ha en sån! Till mig själv!
Ha det bra!
Kram Malin