Frågesport

3/13/2011 07:38:00 em jojo 3 Comments



Jag har haft ett par riktigt sköna dagar i stugan. Eftersom vädret var på vår sida i helgen, blev det faktiskt mer skidat än pysslat. En restgarnssocka blev det, men jag vete tusan om jag kommer att sticka den andra, det var inte en så inspirerande stickning. 

Iallafall, jag tänkte att jag skulle ha en frågestund här i bloggen. Det har jag aldrig haft förut, så det ska bli  intressant. Så är det någonting just Du undrar över, släng iväg en kommentar. Om mig, tips, mönster, inspiration, idéer, önskemål om inlägg eller nåt helt annat kanske. Jag ska försöka svara så gott det går. 

Nu ska jag ta och inventera en halvbortglömd låda, kanske hittar jag något skojigt att pyssla med...

3 kommentarer:

LottaB sa...

Här kommer den första frågan! vilka bjällror/pinglor sääter du i dina skallror. Jag tänkte göra en skallra till min kompis som väntar barn, men vet inte var jag ska få tag på något "som låter" att stoppa i skallran. Jättestort tack för all härlig läsning och all inspiration du bjuder på. KRAM

Har inge speciella önskemål eller frågor! Vill bara se mer, mer, mer!!! :)
Det är så inspirerande att titta in här hos dig!

Sunna sa...

Hur kom det sig att du började sticka och minns du det första du gjorde?