Omvandla

7/28/2012 11:28:00 fm jojo 3 Comments


En av mina absoluta favoritsysselsättningar är att göra om saker. Helst använda grejer till något de inte alls var tänkt att användas till. För länge sedan gjorde jag till exempel smycken av plastunderlägg, för att nämna något. På min balkong står nu ett nytt brickbord. 

Eller nytt är ju verkligen att överdriva, bara gamla prylar. Jag kommer verkligen inte på namnet på tingesten som är mitt underrede, jag vet så väl att det har med spinnrockar att göra, men namnet är helt borta. Pip gärna till om man vet vad det heter. Lägg till en perfekt anpassad (läs, lite lätt bankad på) silverbricka så är det sötaste lilla brickbord jag sett klart för användning.

3 kommentarer:

Emilia sa...

Vilken snygg remake - vet tyvärr inte vad underdelen heter!

Anonym sa...

Ser ut att vara en piedistal för blommor.
kram
britten

Lapp-Lisa sa...

Det är en bobin.