För plånboken

1/26/2013 11:20:00 fm jojo 0 Comments


Ibland blir man ju sugen på lite nytt. Men vareviga gång jag har fingrat på några nya pennor har jag glömt vilka färger jag har, och vilka jag "behöver"...

Så idag gjorde jag slag i saken och gjorde en liten lapp med de Promarkers som jag har i min ägo. Nu ska den lappen få bo i plånboken tills nästa gång det rycker i pennshoppartarmen. Dessutom är den ju nu också förevigad som foto till den här bloggen.

Att ta foton tycker jag är en bra idé överlag när man dyker på inspiration. Nu för tiden så har ju de flesta alltid en kamera med sig i form av en telefon. Förut så skrev jag ofta upp saker och försökte rita i en liten bok, eller på en servett, eller ett kvitto. Fast man får såklart göra det snyggt. Inte alla som uppskattar att man tar kort på saker till höger och vänster. Så fråga först. Annars får servetten duga...

0 kommentarer: