Fullt fokus!

9/26/2017 11:07:00 fm jojo 2 Comments


Nu har jag ju inte uppdaterat så frekvent ändå, men kanske dröjer ett tag innan det blir ordentligt bloggande igen, pysslar nämligen med andra sorters viktiga saker just nu... Sen den 15:e september har det här lilla livet vänt upp och ner på tillvaron. Fantastiskt att vara i den här bubblan! 

Mössan är köpt på marknad, och matchade mitt gröna garn jag redan hade hemma perfekt! Koftan tog sin lilla tid, inte för att den var särskilt krånglig att sticka, men jag fick karpaltunnelsyndrom i slutet av min graviditet och kunde bara sticka nåt varv i taget innan fingrarna helt domnade bort. Men till min stora lycka är det nästan helt borta nu, så om det här pyret fortsätter ta några rejäla tupplurar varje dag så kanske det blir lite pyssel ändå.

2 kommentarer:

Annan sa...

Grattis till en skatt! :)

Drutten sa...

Grattis till den lilla sötnosen!