Mycket på g

12/09/2009 03:47:00 em jojo 1 Comments

 
Huvva, vilken bloggtorka det är just nu. Jag har massor av pyssliga saker som jag vill göra, men ska inte sätta igång med någonting förrän plugg är klart, gympass intränade, tunnbröd bakat, osv. Jag hade inte räknat med att få jobba kvar två veckor till på mitt vikariat, så det blev som en sak till att hinna med. Nu är jag såklart glad att jag fick mer jobb, men tiden krymper, det går inte att komma ifrån. Jag kan definitivt inte klaga på utsikten från jobbet, så här vackert var det för ett par dagar sedan. Sen försvann snön... Kom tillbaka!
Jag håller på att skriva ett grundmönster (mitt första stickmönster) till mina färgglada vantar, lägger ut det så fort jag är klar. Nu måste jag däremot ge mig iväg till gymmet för att fixa till passen. Jag tycker om att ha mycket att göra, det är ju tur det. Jag hinner andas ibland också och ser verkligen fram mot en lugn, skön jul i stugan.
Trevlig lill-lördag på alla!

1 kommentarer:

Drutten sa...

Vacker bild! Är det fotat från Frösön över Storsjön?
Jag har varit mycket på Frösön i min barndom, längtar verkligen dit ibland...