Gästpyssel

9/21/2009 08:49:00 em jojo 4 Comments

 
Idag har jag och fina vännen fixat vår ansökan inför julmarknaden. Nästan så man kan tro att det är en Idolaudition eller så, det ska nämligen skickas in både papper och exempelbilder på sådant som vi har tänkt att sälja. Dessutom är det inte garanterat att vi får plats, sådana som har varit med förut har förtur. Så håll tummarna. 
Fina vännen är inte bara världens bästa, som alltid har tid även när det är mycket med egna livet, utan hon är också väldigt duktig på pyssel av allehanda slag. Så utan att hon har någon aning om det så gästbloggar hon här idag med en fin skrotfågel. Återvinning på hög nivå. Jag vill gärna ha en i julklapp... 

4 kommentarer:

svartanova sa...

Cool!

Jag håller tummarna för att ni kommer med!

Sunna sa...

Fågel var ju asgrym och jag hoppas hon förstår den fina vinken om julklappen, jag håller tummarna för att ni får vara med

Beata sa...

Hoppas att ni får vara med på julmarknaden!

Anonym sa...

Vi får väl se vad skrotnisse kan skrapa fram till sina vänner den här julen...

/M