Tack, tack

1/25/2010 07:52:00 fm jojo 1 Comments

Det är roligt med uppskattning. Tack till både Humlan Hulda och Pysselpralinen för utmärkelsen och de fina orden. Å till brudarna på Poppel också. Sju nya saker om mig:
1. Jag började att äta älgkött igen i julas, efter 12 år som köttlös. Det var gott. Kommer dock aldrig handla "affärskött" utan väljer att bara äta "viltspringande".
2. Jag borde rensa i garderoben. Snarast.
3. Jag har tävlat i gång.
4. Jag manglar mina sängkläder.
5. Jag har 337.5 högskolepoäng (omräknat till de nya poängen).
6. I'm going to London på sportlovet (läraryrket har definitivt sina fördelar när det kommer till ledighet)
7. Jag borde bli bättre på att lyssna.
Istället för att skicka utmärkelsen vidare så passar jag på att tacka alla som läser bloggen, helt otroligt att ni är så många! Sen finns så många fantastiska bloggar, människor och inspirerande projekt därute och jag vill tacka alla som bidrar med lite av sig själv, så att vi andra kan inspireras och motiveras. Nu pysslar vi vidare!

1 kommentarer:

Hulda sa...

Tyvärr har inte alla lärare sådanna fördelar med lov. Semestertjänst är blääää! Högskolepoäng...hehe det glömde jag ju skriva, jag har 495 hp :-D