Kunde inte ens komma på en snärtig rubrik...

4/12/2010 04:29:00 em jojo 5 Comments

Sista skallran i raden av de jag gjorde under påskhelgen. Nu får tillverkningen av skallror vila ett litet tag.
Just nu funderar jag mest på vad jag ska hitta på för nytt projekt. Jag påbörjar hundraelva småsaker, men bara för att ha någonting för händerna. Det blev som svårt nu när våren är här, att sticka vantar eller yllesjalar känns inte rätt, riktigt somriga saker får vänta ett tag och trots att jag sneglar mot symaskinen infinner sig inte riktigt den inspiration jag hoppas på. Jag får botanisera vidare i mina skåp och lådor, och bland alla inspirerande bloggar.

5 kommentarer:

Drutten sa...

Jag har lite samma problem som du, vad ska man sticka/virka nu när det snart är sommar. Jag fastnar inte riktigt för de våriga/somriga möntstren... Men sjalar kan man ju ha på sommarkvällarna med tänker jag!

svartanova sa...

Ska bli så roligt att se vad du hittar på härnäst!

vicky sa...

Tack för din fina kommentar! Så kul det hade varit och ha en bok som man själv har illustrerat, men man ska bara fortsätta att ha viljan så kommer det att hända en dag! Hur gör du med dina bilder, lägger du in dom i illustrator och färglägger och fixar med dom där? Dina skallror är så fina, jag vill också göra en. fattar inte riktigt hur du gör dina. Huvudet verkar bestå av två delar eller?

Lobben sa...

Det är inte lätt att komma på vad man skall skriva i sina inlägg alltid. Jag gillar dina skallror, de är jätte fina.

så fina skallror du gör! ser så fasta och fina ut =) fin form liksom!