Ännu en pausblomma

5/12/2010 11:07:00 em jojo 1 Comments


Jag har kommit hem efter en spännande och rolig trip till Stockholm. De grymma fyrorna spelade hem ett SILVER i Bästa Fyran! Helt fantastiskt duktiga var de, och roligt hade vi på Gröna Lund. Vi vann också hejarklackstävlingen, både barn och vuxna var alldeles hesa i slutet av helgen. När jag hade vinkat av silvergänget så fortsatte jag att semestra i stora staden. Det var väldans trevligt. Kanske det blir ett mer utförligt inlägg framöver.


Nu kommer det bli ytterligare några dagars bloggpaus. Inte bara för att jag och syster ska åka till stugan i morgon då vi hundvaktar medan mor och far roar sig i Portugal (inklusive lite askmolnsäventyr). Jag har nämligen också lämnat in min lilla dator för batteribyte. Tyckte att sjutton minuters batteritid var lite för lite... Så jag pysslar väl så länge.


Ha en skön långhelg!

1 kommentarer:

Helena sa...

Härlig sida du har. Var nyss i Stockholm på Fjärilsmuseet, och i Hagaparken. Det blåste kallt, men vackra blommor var det.