Vilken helg!

6/21/2010 08:16:00 fm jojo 0 Comments

Nu när jag har sommarlov så spelar det ju inte så stor roll om det är vardag eller helg. Varje dag är en fridag. Men den här helgen har varit intensiv. I lördags, efter en dag framför tv och prinsessbröllop, var jag på en fantastisk rolig fest! En nyrenoveringsfest. Med vuxenfiskdamm! Hur skojigt som helst. Som gåbortpresent fick värdinnan två kuddar av oss, som jag sydde i fredags. Hennes nya walk-in-closet är på 15 kvadrat, så påståendet på kuddarna är inte överdrivet...
Efter några få timmars sömn var det sedan dags för en trip med syster till IKEA. Fjorton timmar senare kommer vi hem med både soffa, säng och en jättespegel. Inte till mig dock, jag köpte mig ett par balkongstolar och en ny pläd. Och en och annan bra-att-ha-pryl...

0 kommentarer: