When yarn saved the day

6/22/2010 05:14:00 em jojo 3 Comments


Ha! Jag ska aldrig någonsin säga att jag har för mycket garn liggande. Igår var jag lite slarvig när jag lade upp min dator på en liten hylla och den tippade över kanten. Vad händer? Jo, nedanför hyllan ligger en påse med garn som jag inte har packat upp efter senaste stugbesöket, så datorn landar mjukt och klarar sig utan minsta lilla skråma! Merci!


(Hmm, upptäckte nyss att det inte har gått att kommentera om någon nu haft lust att göra något dylikt.. Nu är det fixat iallafall, men i ett sånt däringa pop up-fönster. Knepigt).

3 kommentarer:

jojo sa...

Jaha, ytterligare en grej som blev annorlunda när det tjorvade med bloggen... Men nu går det iallafall att kommentera. Måste ju testa.

Sunna sa...

ha man ska aldrig underskatta en garnpåse

Maria sa...

Det ÄR bra med mycket garn - helst lite utspritt i händelse av dylika små olyckor! Trevlig midsommar!