Anthropologie

4/25/2015 05:17:00 em jojo 1 Comments

Det var säkert något år sedan eller så som jag hittade ett par jätteläckra ljusstakar på Pinterest, en blogg eller i någon tidning. Kommer inte ihåg var. Men jag kommer ihåg att originalen var från Anthropologie, en sån där butikskedja som man visst ska känna till (och som jag faktiskt besökte när jag var i New York förra sommaren. Kom därifrån utan prylar dock, prisnivån var smaskig).

Iallafall, nu har jag äntligen gjort min egen variant av de där ljusstakarna. Staplat en massa småpryttlar på varandra och sen en ljushållare. Jag behöver hitta en sorts bottenplatta till den längre av dem så den står stadigt. Ett kaffefat kanske. Och jag vet inte heller om mitt lim är tillräckligt hållbart, men oavsett, riktigt roligt DIY som nu har tagit plats i ett fönster.

1 kommentarer:

Sanna sa...

Åh vilka läckra! Såna måste jag också testa att pyssla ihop! =)

Tack för inspirationen!
Kram
Sanna