Schack

6/27/2015 11:56:00 fm jojo 0 Comments


Den här bloggen verkar mer ha förvandlats till någon sorts minnesmärke över sådant jag har pysslat med, och tillverkat, än en levande handarbetsblogg. Och det får väl vara så, som en dagbok att gå tillbaka till lite då och då. Jag tänkte inte lägga ner bloggen, för ett arkiv över mina alster vill jag ju gärna ha. Även de kommande, för helt har jag inte slutat pyssla. Men med tanke på att mitt senaste inlägg gjordes i april så blir det nog ytterst sporadiska inslag här. För nu iallafall.

Just nu är vi i full fart med att bygga och inreda en timmerstuga, så mycket pysseltid går åt till det. Jag och fina mor fixade till ett par, ehhhh, patinerade stolar igår. Det glada gula blev en fin brytning mot det naturfärgade. Gult och grått är det genomgående temat för inredningen, så det här blev ju passande.

0 kommentarer: